Mænds Mødesteder Vendsyssel – Mændsyssel

Mænds Mødesteder Vendsyssel - Mændsyssel

Foreningen Jordforbindelsen blev allerede i foråret 2020 godkendt til at etablere Mænds Mødesteder i Vendsyssel.
Eller som vi kalder det – Mændsyssel.
På grund af udviklingen med COVID19 valgte vi dog at udsætte opstarten til et bedre egnet tidspunkt.
Dette “bedre egnede tidspunkt” er nu.

Opstartsmøde 30/3 i Hjørring

Derfor inviterer vi alle interesserede til at møde op til opstartsmøde onsdag 30/3 kl 19-22 i Forsamlingsbygningen i Hjørring.
Vi vil på mødet kort præsentere foreningen og dens nuværende tilbud.
Herefter vil vi præsentere rammerne for Mænds Mødesteder, samt vores tanker om hvordan disse kan se ud i Vendsyssel.
Dialogen efterfølgende har som mål at høre jeres ønsker til indhold og tidspunkter for fremtidige aktiviteter.
Aktiviteterne forventes at foregå i hele Vendsyssel.
Derfor håber vi også, at vi til opstartsmødet ser deltagere fra Frederikshavn, Brønderslev, Jammerbugt og Aalborg Kommuner.
Mødet foregår i Forsamlingsbygningen, Østergade 9 i Hjørring.
Indgang gennem døren i gården.

Vi glæder os til at hilse på alle interesserede mænd – både dem vi kender og dem, som vi ikke har mødt endnu.
Alle mænd er velkomne, både jer der gerne vil være med som deltager i kommende arrangementer og jer, som kunne tænke sig at være fremtidige ansvarlige for møderne.

Af hensyn til klargøring af lokale osv ønsker vi at deltagere tilmelder sig via dette link: https://jordforbindelsen.nemtilmeld.dk/33/

Hvis du ikke kan deltage på opstartsmødet

Har du ikke mulighed for at deltage på mødet hører vi meget gerne fra dig om dine ønsker:
1) Hvilken aktivitet ønsker du?
2) Har du forslag til hvor aktiviteten skal foregå?
3) Har du forslag til hvornår aktiviteten skal foregå?

Send dit forslag til:

Ole Fjelking
Koordinator
Kom Videre Mand/ Mændsyssel
ole@foreningenjordforbindelsen.dk

Carsten Hjerresen
formand@foreningenjordforbindelsen.dk

Hvad er Mænds Mødesteder?

Mænds Mødesteder er fællesskaber for mænd, hvor mænd mødes om aktiviteter, de finder interessante. Det første Mænds Mødested blev etableret i 2015. Og nu etablerer vi Danmarks nordligste mødested.
Netværket af Mænds Mødesteder i Danmark er non-profit og ikke-kommercielle mødesteder, som er åbne for alle mænd i alderen +18 år. Det primære formål er at skabe et trygt og venligt miljø, hvor mænd kan være sammen om meningsfulde projekter i deres eget tempo og i selskab med andre mænd.
I Mænds Mødesteder står mænd skulder ved skulder. Her er det lysten til at lave noget sammen med andre mænd, og bruge sine kompetencer, faglige såvel som personlige, der er i centrum.
Mænds Mødesteder er drevet og formet af de mænd, der bruger Mænds Mødesteder, så går du og brænder for en aktivitet, som du gerne ville have andre mænd med på, men som ingen af stederne tilbyder, så skal du ikke holde dig tilbage, men ta` kontakt til et af stederne og fortæl om din ide, måske er der andre mænd der vil være med.

Mere info om Mænd Mødesteder kan findes her:

Foreningen Jordforbindelsen har siden etableringen i 2018 tilrettelagt tilbud for voksne i Vendsyssel.
Aktiviteterne fokuserer primært på brugen af natur og dyr til at skabe gode rammer for læring, gode relationer, samt fysisk og mental sundhed.
Foreningens kompetencer benyttes også i målrettede tilbud for børn/unge med særlige behov.
Foreningens aktiviteter udvikles og tilrettelægges af ca 40 frivillige og har 1.500 årlige unikke deltagere.
Foreningen Jordforbindelsen er en non-profit organisation.
Alle aktiviteter er gratis og anonyme.
Se i vores kalender hvornår der er nye aktiviteter i Foreningen Jordforbindelsen.
Følg også meget gerne Foreningen Jordforbindelsen på:
Facebook og Instagram.

Du er også meget velkommen til at kontakte foreningen med forslag til nye aktiviteter eller spørgsmål om forening eller aktiviteter.
Skriv gerne en mail på:
kontakt@foreningenjordforbindelsen.dk

Læs mere om Foreningen Jordforbindelsen på: