Gør som Jysk Firmatøj – Bliv samarbejdspartner

Foreningen Jordforbindelsen samarbejder med en række virksomheder, der støtter foreningens indsats for at skabe gode rammer for fællesskaber for voksne.
Vil du også være med på holdet?

Jysk Firmatøj

Jysk Firmatøj er blandt landets største forhandlere af arbejdstøj og firmabeklædning og har været på markedet siden 1988. Gennem årene har de oparbejdet et unikt branchekendskab og har derfor en stærk ekspertise i at sammensætte beklædningsløsninger, som afspejler kunders behov ned til mindste detalje.

Jysk Firmatøj sætter en ære i at have et stort indblik i kundernes hverdag, og de brancher de opererer indenfor. De kender medarbejdernes behov for beklædning, og de ved hvilke krav lovgivningen stiller til netop din type virksomhed, når det gælder medarbejdernes påklædning.

Derfor kan du altid regne med at få grundig og professionel rådgivning, der tager udgangspunkt i netop din virksomhed og hverdag. Det vil sige, du kan regne med at dine medarbejdere bliver klædt godt på i netop det tøj, der lever op til deres og hverdagens mange krav om funktionalitet, sikkerhed, komfort og design.

I samarbejde med markedets førende producenter tilbyder Jysk Firmatøj arbejdstøj, firmatøj, fodtøj og tilbehør i højeste kvalitet til alle brancher, alle typer medarbejdere og enhver jobfunktion.

“Foreningen Jordforbindelsen har været kunde ved os gennem et stykke tid. Det har været spændende at følge foreningens udvikling, og vi vil selvfølgelig meget gerne bidrage fremadrettet”, fortæller administrerende direktør Viggo Krath.

Jysk Firmatøj

Jysk Firmatøj – www.jyf.dk

Kontaktperson for Jysk Firmatøj er:
Viggo Krath – Administrerende direktør
Email: viggok@jyf.dk

Samarbejdsaftaler

“Vi har stort fokus på at samarbejde med alle typer af virksomheder. Lige fra enkeltmandsvirksomheder til store virksomheder. Det er en vigtig del af finansieringen af vores tilbud”, siger formand for Foreningen Jordforbindelsen Carsten Hjerresen.
Foreningen har haft succes med at søge fondsmidler til udvikling af en række tilbud. Driften dækkes efterfølgende af offentlige midler kombineret med samarbejdsaftaler med virksomheder.
Foreningens tilbud er meget forskelligartede. Det er derfor muligt at støtte Foreningen Jordforbindelsen på flere måder. Både den generelle drift og/eller konkrete aktiviteter.
Vi kan altid tilpasse en samarbejdsaftale, så den passer til dit firma.

Er din virksomhed interesseret i at høre mere om mulighederne for at samarbejde med Foreningen Jordforbindensen?

Kontaktpersoner for Foreningen Jordforbindelsen er:
Carsten Hjerresen – Formand
Mobil: 21298224
Email: formand@foreningenjordforbindelsen.dk

Foreningen Jordforbindelsen har siden etableringen i 2018 tilrettelagt tilbud for voksne i Vendsyssel.
Aktiviteterne fokuserer primært på brugen af natur og dyr til at skabe gode rammer for læring, gode relationer, samt fysisk og mental sundhed.
Foreningens kompetencer benyttes også i målrettede tilbud for børn/unge med særlige behov.
Foreningens aktiviteter udvikles og tilrettelægges af ca 40 frivillige og har 1.500 årlige unikke deltagere.
Se i vores kalender hvornår der er nye aktiviteter i Foreningen Jordforbindelsen.
Følg også meget gerne Foreningen Jordforbindelsen på:
Facebook og Instagram.

Du er også meget velkommen til at kontakte foreningen med forslag til nye aktiviteter eller spørgsmål om forening eller aktiviteter.
Skriv gerne en mail på:
kontakt@foreningenjordforbindelsen.dk